Continental Mountain King 2,3 27,5" |Plášť na horské kolo |kevlarová patka

Kód: 9165
0 Kč 0 Kč bez DPH
Momentálně nedostupné
Možnosti doručení

Plášť na horské kolo Continental Mountain King s kevlarovou Tubeless Ready patkou používá technologii ProTection. S výrobky continental si můžete být jisti, že máte plášť prvotřídních vlastností, za které ručí jeden z největších výrobců v gumárenském průmyslu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hmotnost: 705g

Doplňkové parametry

Kategorie: MTB Pláště, 26 palců kevlar Tubeless Ready, 27,5 palce Drát, 27,5 palce kevlar Tubeless Ready, 27,5 palce kevlar, 29 palců kevlar Tubeless Ready, 27,5 palce, Pláště 27,5 palce
Záruka: 2 roky
Modelový rok: 2020
? Určení: Na horské kolo
Průměr pláště: 27,5 palce
Šířka pláště (v palcích): 2.3
Druh patky: kevlar Tubeless Ready
? Produktová řada: Continental Mountain King
Rozměr ETRTO: 58-584
Rozměr v palcích: 27,5x2,3
Technologie: ProTection

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
hystorie continental

O značce continental

Od roku 1871 vytváří společnost Continental širokou škálu produktů, které představují inovativní sílu, technologické know-how a odborné znalosti materiálů. Seznamte se s nejzajímavějšími produkty a řešeními, jakož i s patenty a zajímavostmi z naší bohaté minulosti.

1875

Jak se kůň dostal do loga společnosti Continental

Naší první specialitou je "Hartmannův patentní hufbuffer" z roku 1875. Jedná se o výrobek z první hodiny spolupráce společností ContiTech a Continental AG. Podkova s kopytním tlumičem se připevňovala mezi podkovu a kopyto koně. Jeho cílem bylo, aby se koně dotýkali země celou plochou kopyta, jako by tomu bylo v jejich přirozeném prostředí. U okovaného kopyta byla v kontaktu se zemí pouze jeho stěna, tj. povrch, který je okovaný podkovou. U odtlumeného kopyta se země dotýkala také žabka a chodidlo koně. Výsledkem byla menší deformace kopyta, ochrana před zraněním a zvýšená jistota došlapu např. na kluzkém povrchu. Skutečná inovace v oblasti mobility. Kopytní tlumič má zvláštní význam pro společnost Continental: Na příslušné reklamní brožuře z roku 1875 je poprvé vidět slavný kůň Continental. Je velmi pravděpodobné, že se z něj vyvinula naše ochranná známka, která se po různých úpravách používá dodnes.

1899

Společnost ContiTech přinesla do automobilů elektrické světlo

Klínové řemeny Continental byly v té době pro automobilový průmysl průlomové.
Registrace značky Continental - včetně hnacích řemenů - se datuje od roku 1899. Zpočátku se vyráběly pouze klínové řemeny pro průmysl. Od roku 1907 přibyly první řemeny pro motocykly.
Zajímavost: hnací řemeny byly stále ještě článkové, to znamená, že byly spojeny zámkem.

continental remen

Před příchodem prvních alternátorů z roku 1913 se vozidla stále osvětlovala plynovými lampami. Tato nová technologie postupně elektrifikovala techniku vozidel: Plynové lampy byly nahrazeny elektrickým osvětlením, bylo odstraněno startování motoru klikou a postupně byly k alternátoru připojeny různé další elektrické systémy. Přenos výkonu vyžadoval velmi odolné a kvalitní hnací řemeny, které byly co nejméně ztrátové. Společnost ContiTech dokázala tyto požadavky splnit pomocí nekonečného pryžového klínového řemene.

1920

Takto se společnost ContiTech chránila proti studeným nohám

Zejména od 90. let 19. století do 20. let 20. století určovaly spotřební výrobky z kaučuku volnočasové aktivity a každodenní život všech společenských vrstev. Katalogy spotřebního zboží z těchto let byly téměř nekonečné a obsahovaly všechny možné předměty denní potřeby vyrobené z gumy. hystorický výrobek

Naše láhev na horkou vodu je pravděpodobně jedním z nejznámějších produktů té doby. Jako první hráč na tomto trhu jsme od roku 1922 vyráběli a intenzivně propagovali naše ikonické červené ohřívací vodní vaky. Když si vak na horkou vodu v polovině 20. let 20. století získala oblibu mezi širokou veřejností, stala se skutečným bestsellerem. Tehdy se výrobou 500 000 gumových lahví ročně zabývalo pouhých 40 zaměstnanců. Po několika desetiletích byla výroba v roce 1997 ukončena. Dnes je termofor kultovním předmětem - v příslušných internetových aukčních síních musíte za červený kousek hřejivé nostalgie utratit nejméně 40 eur.

1930

Jak se hadice stala miláčkem průmyslu

Vodovodní hadice byla vyvinuta na počátku 30. let 20. století a používala se všude tam, kde bylo potřeba vody. Například k naplnění vany. To, co na první pohled zní triviálně, bylo tehdy skutečnou inovací.

Heinrich Pahl, inženýr z Düsseldorfu, si byl vědom tehdejších očekávání vůči hadicím z hlediska odolnosti a trvanlivosti, a proto vynalezl hadici, která měla poprvé jako nosič tlaku zabudované jednoduché vlákno se šňůrou. Tato technologie, kterou okopíroval z výroby pneumatik, zajišťovala velkou flexibilitu a zároveň extrémní spolehlivost, odolnost a výrazné zvýšení provozního tlaku.

1955

Jak společnost ContiTech zajistila plynulou jízdu autobusem

Když jsme v polovině 50. let minulého století začali spolupracovat s naším partnerským vývojovým pracovištěm na zlepšení jízdního komfortu pro cestující v autobusech, nemohli jsme tušit, jak trvanlivé řešení - vzduchová pružina 644 N - bude. Dodnes zajišťuje plynulou jízdu v autobusech různých výrobců, a to v téměř nezměněné podobě.

Continental vynalezl pruzinu do autobusu

Při vývoji vzduchových pružin pro vozidla s alternativními pohony,jako jsou elektrické pohony nebo palivové články, však vyvstávají nové výzvy. Vzduchové pružiny pro elektrické autobusy musí být větší nebo musí být navrženy pro vyšší tlaky než v autobusech s konvenčním pohonem. To představuje náročný úkol, protože prostor v podvozku je omezený. Díky odborným znalostem v oblasti speciálních materiálů se společnosti ContiTech odařilo v roce 2010 vyvinout lehkou vzduchovou pružinu s inovativním valivým pístem z polyamidu vyztuženého skleněnými vlákny namísto konvenční oceli nebo hliníku - s plně využitým vnitřním objemem. Výsledek: lehké vzduchové pružiny pro použití v městských a zájezdových autobusech přinášejí úsporu hmotnosti 2 až 2,6 kg na jeden systém vzduchových pružin (v závislosti na typu nápravy)

1900

Jak společnost ContiTech přispěla k mechanizaci pošty

Po postavení Berlínské zdi v roce 1961 pomohly naše pásové dopravníky rozděleným rodinám zůstat v kontaktu. Gumové dopravníkové pásy z Hannoveru se používaly pro příjem, předtřídění a distribuci zásilek na velkých poštách, kde od 60. let 20. století mimo jiné pomáhaly se zpracováním pošty do a z " jiného světa". S pomocí našich dopravníkových pásů mohly rodiny posílat balíčky svým blízkým na druhé straně zdi. Pošty mezitím také těžily z velmi dlouhé životnosti pásů a rychlé amortizace. dopravniky continental kus hystorie

Postupem času se pásy pro balení stávaly stále kratšími a kratšími, zatímco pásy vyráběné společností Continental byly stále delší a pevnější. V důsledku toho jsme se stáhli z odvětví kurýrních expresních balíků. Místo toho jsme se zaměřili na silné, (velmi) dlouhé pásy z pryže a PVC a na řešení pásů s textilními nebo ocelokordovými kostrami, jako je například ST 10 000, které se používají v jiných odvětvích.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz
×